Veelgestelde vragen

Bestellen en Bezorgen

Wanneer worden de producten verzonden?

Producten voor 15:00 besteld worden dezelfde dag nog verstuurd. Deze zullen dan de volgende dag (behalve op zondag) worden geleverd. Indien je  na 15:00 bestelt, mag je de levering na 2 dagen verwachten.

Past mijn pakket door de brievenbus?

Helaas passen niet alle producten van ons  door de brievenbus. Enkele producten zullen worden verzonden als pakketpost. Iemand dient dan aanwezig te zijn voor de ontvangst.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat in het weekend de postbode een of  twee dagen niet bezorgt. Jouw bestelling zal dan de volgende  werkdag afgeleverd worden.
Het kan ook voorkomen dat de koeriersbedrijven soms wat vertraagd zijn. Zelfs wanneer ze zeggen dat het op een bepaalde datum al geleverd is of zelfs al is afgeleverd. In de meeste gevallen ontvang je het dan nog binnen twee werkdagen daarna.

Heeft mijn pakket een Track en trace code?

Standaard versturen wij onze producten met een track en trace code.

Retourneren en Annuleren

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Wanneer jouw pakket nog niet verstuurd is, kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Wij zijn erg snel met verzenden dus laat het ons aub zo snel mogelijk weten. Mocht het zo zijn dat het al verstuurd is, neem dan contact met ons op, zodat je het pakket kunt terug sturen. Mail naar [email protected] en laat het ons weten.

Hoe retourneer ik een product?

Als klant van Orginamal heb je natuurlijk recht op het herroepingsrecht.
Indien je je bedenkt heb je bij ons het recht om binnen 30 dagen de producten in originele verpakking terug te sturen.
Het maakt bij ons niet uit of de verpakking al geopend is of niet. Ruilen en/of retourneren is dan geen enkel probleem.

Wij nemen zelfs de kosten van de retourzending op ons..
Bewaar aub het bewijs van de verzending goed.

Voor retourzending dien je ons vooraf te mailen naar [email protected]. Voor een adequate en snelle afhandeling behoeven wij de volgende informatie: De naam van het product dat je wilt retourneren en het ordernummer (terug te vinden in de orderbevestiging).

Wat is het Retour adres?

Ons retouradres is:
Organimal BV
Byte 1 D
7741MK Coevorden

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van het retourpakket zullen wij overgaan tot gehele terugbetaling, inclusief verzendkosten.

Waar kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging en natuurlijk een antwoord.

Wij zullen uw klacht binnen 10 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .)

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je  vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalen

Welke betaalopties zijn er?

Wij bieden IDEAL, Credit Card, Klarna, Bancontact en PayPal als betaal opties aan. Klik hier voor meer informatie over onze betaalopties.

Voorraad

Worden de producten uit voorraad geleverd?

Wij leveren onze producten direct uit voorraad zodat je ze snel kunt ontvangen.

Het product is uitverkocht, wat nu?

Wanneer een product tijdelijk niet beschikbaar is, kun je op de desbetreffende product pagina de checkbox aanvinken en jouw contactinformatie invullen zodat je direct wordt geinformeerd wanneer het product weer beschikbaar is.

 

Waarom kiezen huisdiereigenaren voor Organimal?

  • Al onze supplementen worden gemaakt op basis van pure Oosterse en Westerse kruiden.
  • Onze producten zijn 100% vrij van chemicaliën (ook geen kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen).
  • Geconcentreerde formules. Geen overbodige vulmiddelen.
  • De Traditionele kruidengeneeskunde kent een rijke geschiedenis bij de ondersteuning van de gezondheid bij dieren.
  • Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. Zo kunt u de klacht direct aanpakken.
  • Onze ervaren en deskundige specialisten helpen u graag met raad en advies.