Vragen?
Heb je een vraag over je bestelling, levering of een product? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen om te kijken of jouw vraag hier tussen staat. Nog steeds vragen? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail.
Bestellen en Bezorgen
Het kan voorkomen dat in het weekend of tijdens feestdagen de koeriersdiensten een of twee dagen niet bezorgen. Jouw bestelling zal dan de volgende werkdag afgeleverd worden.Het kan ook voorkomen dat de koeriersbedrijven soms wat vertraagd zijn. Zelfs wanneer ze zeggen dat het al is afgeleverd. In de meeste gevallen ontvang je de bestelling alsnog binnen twee werkdagen. Wanneer het pakketje alsnog uitblijft raden we je aan contact met ons op te nemen.
Helaas passen niet alle producten van ons door de brievenbus. Enkele producten zullen worden verzonden als pakketpost. Iemand dient dan aanwezig te zijn voor de ontvangst.
Je ontvangt de track & trace informatie in je mailbox zodat je de zending kunt volgen.Mocht je nadat je besteld hebt geen track & trace code ontvangen in je mail, controleer dan eerst je spambox. Het kan zijn dat onze mail met je track&trace code in je spambox is beland.
Producten op werkdagen voor 23:00 besteld worden dezelfde dag nog verstuurd. Deze zullen dan de volgende dag (behalve op zondag) worden geleverd. Indien je na 23:00 bestelt, mag je de levering na 2 dagen verwachten.
Retourneren en Annuleren
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected] medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging en natuurlijk een antwoord.Wij zullen uw klacht binnen 10 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .)Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Binnen 5 werkdagen na het ontvangen van het retourpakket zullen wij overgaan tot gehele terugbetaling, inclusief verzendkosten.
Ons retouradres is:
Organimal BV
Byte 1 D
7741MK Coevorden
Als klant van Orginamal heb je natuurlijk recht op het herroepingsrecht.
Indien je je bedenkt heb je bij ons het recht om binnen 30 dagen de producten in originele verpakking terug te sturen.
Het maakt bij ons niet uit of de verpakking al geopend is of niet. Ruilen en/of retourneren is dan geen enkel probleem.Wij nemen zelfs de kosten van de retourzending op ons..
Bewaar aub het bewijs van de verzending goed.Voor retourzending dien je ons vooraf te mailen naar [email protected]. Voor een adequate en snelle afhandeling behoeven wij de volgende informatie: De naam van het product dat je wilt retourneren en het ordernummer (terug te vinden in de orderbevestiging).
Wanneer jouw pakket nog niet verstuurd is, kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Wij zijn erg snel met verzenden dus laat het ons aub zo snel mogelijk weten. Mocht het zo zijn dat het al verstuurd is, neem dan contact met ons op, zodat je het pakket kunt terug sturen. Mail naar [email protected] en laat het ons weten.
Betalen
Wij bieden IDEAL, Credit Card, Klarna, Bancontact en PayPal als betaal opties aan. Klik hier voor meer informatie over onze betaalopties.
Voorraad
Wanneer een product tijdelijk niet beschikbaar is, kun je op de desbetreffende product pagina de checkbox aanvinken en jouw contactinformatie invullen zodat je direct wordt geinformeerd wanneer het product weer beschikbaar is.
Wij leveren onze producten direct uit voorraad zodat je ze snel kunt ontvangen.
Mijn account
Bedrijfsinformatie
Bedrijfsnaam: | Organimal BV |
---|---|
Vestigingsadres: | Byte 1 D, 7741MK, Coevorden |
KVK: | 75180189 |
Telefoon: | 052 474 5251 (ma-vr 09:00-16:00) |
E-mailadres: | [email protected] |