De eigenaar is bij mij net zo belangrijk als de hond. Je moet het namelijk samen doen. Omdat er nieuwe inzichten komen en ik graag bij wil blijven op mijn vakgebied laat ik mij geregeld bijscholen. Ik ben aangesloten bij de NVGH (Nederlandse Vereniging Gedragstherapeuten voor Honden). Voor meer info: kijk eens op mijn website.



